Zegarki MIUGO objęte są dwuletnią gwarancją, począwszy od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne, które ujawnią się w okresie gwarancji. Aby skorzystać z gwarancyjnych uprawnień należy przedstawić kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną.
Gwarancja nie obejmuje:
- baterii, szkiełka, bransolety oraz paska,
- uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem, nieprawidłową pielęgnacją, wypadkami lub normalnym zużyciem,
- uszodzeń spowodowanych w wyniku napraw poza serwisem MIUGO.
Jeżeli wymagane jest przeprowadzenie naprawy w ramach gwarancji, zegarek należy przesłać wraz z kopią dowodu zakupu, kartą gwarancyjną, oryginalnym pudełkiem oraz wypełnionym formularzem reklamacji (dostępnym TUTAJ) na nasz adres:
PSTime Patryk Szczypek
ul. Lucerny 115
04-687 Warszawa
Nie odebieramy przesyłek awizowanych!
Nie ma potrzeby przesyłania formularza reklamacji, jeżeli opisałeś problem za pośrednictwem formularza kontaktowego lub maila.
W przypadku braku możliwości naprawy zegarka w ramach gwarancji zostanie on wymieniony na nowy, wolny od wad. Jeżeli dany model nie jest dostępny, zostanie dostarczony zegarek o tych samych lub zbliżonych parametrach - wówczas od dnia wysłania do Użytkownika, obowiązuje nowa dwuletnia gwarancja.
W przypadku napraw nieobiętych gwarancją, Serwis MIUGO przeprowadza odpłatnie czynności serwisowe zegarka na zlecenie Użytkownika. Opłata ustalana jest indywidualnie w zależności od rodzaju zegarka oraz zakresu prac.
Gwarancja nie ogranicza, nie wyłącza, ani nie zawiesza uprawnień wynikających z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.