Zegarki MIUGO objęte są dwuletnią gwarancją, począwszy od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne, które ujawnią się w okresie gwarancji. Aby skorzystać z gwarancyjnych uprawnień należy przedstawić kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną.

 

Gwarancja nie obejmuje:

  • baterii, szkiełka, bransolety oraz paska,
  • uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem, nieprawidłową pielęgnacją, wypadkami lub normalnym zużyciem,
  • uszodzeń spowodowanych w wyniku napraw poza serwisem MIUGO.

 

Jeżeli wymagane jest przeprowadzenie naprawy w ramach gwarancji, zegarek należy przesłać wraz z kopią dowodu zakupu, kartą gwarancyjną, oryginalnym pudełkiem oraz wypełnionym formularzem reklamacji (dostępnym TUTAJ) na nasz adres:

PSTime Patryk Szczypek

ul. Lucerny 115

04-687 Warszawa

Nie odebieramy przesyłek awizowanych!

Nie ma potrzeby przesyłania formularza reklamacji, jeżeli opisałeś problem za pośrednictwem formularza kontaktowego lub maila.

W przypadku braku możliwości naprawy zegarka w ramach gwarancji zostanie on wymieniony na nowy, wolny od wad. Jeżeli dany model nie jest dostępny, zostanie dostarczony zegarek o tych samych lub zbliżonych parametrach - wówczas od dnia wysłania do Użytkownika, obowiązuje nowa dwuletnia gwarancja.

 

W przypadku napraw nieobiętych gwarancją, Serwis MIUGO przeprowadza odpłatnie czynności serwisowe zegarka na zlecenie Użytkownika. Opłata ustalana jest indywidualnie w zależności od rodzaju zegarka oraz zakresu prac.

 

Gwarancja nie ogranicza, nie wyłącza, ani nie zawiesza uprawnień wynikających z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


© MIUGO - All rights reserved
Ta strona korzysta z plików cookies ("ciasteczka"). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Rozumiem